To je drevno pitanje koje su postavili teolozi i filozofi kako bi bacili sumnju u pretpostavke o Bogu. Poznat je kao kameni paradoks. Podrazumijeva se da Bog ne može biti logički svemoguće biće – i stoga vjerojatno ne postoji. Bit argumenta je da Bog može ili ne može stvoriti kamen koji ne može uzeti. Ako takav kamen ne može pomaknuti nakon što ga je stvorio, on nije svemoguće biće. Njegova nesposobnost da stvori takav kamen također znači da nije svemoguć; jer to znači da postoji nešto što on ne može učiniti. Nevjerojatno je to što teolozi i filozofi raspravljaju o ovom pitanju stotinama godina i raspravljali su o tome što bi kamen mogao biti nešto što čak i svemoćno biće ne može istisnuti, naime njegova težina,
Istina je, međutim, da pitanje zapravo nije paradoks; jer ovdje je pitanje u kojem se koriste izrazi koji jednostavno ne mogu koegzistirati. Kamen koji ne može pomaknuti svemoćno biće jednostavno ne može biti. Takvo što je jednako kvadratnom krugu, vjenčanom neženji, sunčanoj noći ili vlažnoj pustinji. Pitanje je besmisleno. Svemogući Bog ne može stvoriti kamen koji ne može podići; Ali to ne znači da on nije svemoguće biće. Postoji samo pogrešna logika.
Naravno, mnogi će teolozi reći da je Bog ionako izvan razuma. Stoga, “Može li Bog stvoriti kamen koji ne može podići?” Odgovor na pitanje trebao bi biti “Da, to može stvoriti i ukloniti”. Kaže se da su moći koje on posjeduje toliko čudesne da nadilaze ljudsko razumijevanje. Ovako je stvorio svemir iz ničega. Ako želi, čini zbroj 2 + 2 5. Evo odgovora.
Međutim, to nas na neki način dovodi do temeljnih pitanja koja, iako zbunjujuća, ostaju bez odgovora i čine se istinskim paradoksima. Na primjer, što je postojalo prije početka vremena? Ako je svemir sve što postoji, što je izvan svemira? Kozmolozi sada kažu da vjeruju da je svemir konačan. Ali kako svemir, po definiciji sveobuhvatan, može biti konačan? Kako se može ograničiti nešto neograničeno? Kako vječnost može negdje započeti i završiti? Upravo su takva pitanja koja u neobičnoj ironiji potaknu neke kozmologe da ne vjeruju u Boga; jer izgleda da postoje stvari koje ljudski um zapravo ne može dokučiti.